Nekad Erik johansson | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erik johansson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? Erik

Vad heter du på discord? Taz3r#8224

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 850+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag kan bidra till en bra arbets miljö på securitas jag kommer att spela mycket och ger bra Rp. för att jag vill styra upp jobbet mer och jag har bra erfarenheter från securitas då jag jobbar där nu som ordningsvakt. Jag vill göra så att folk kan känna sig trygga på jobbet om jag skulle va chef. Alla skulle vara välkommna och jag skulle införskaffa regler hos securitas som hårdare staff för koruption, hur man är mot folk jag skulle testa folk hårt så jag vet att det här är en bra person som verkligen kan jobba på securitas och delta med bra rp även om dom har koll på jobbet . Jag kommer ta bra hand om mina anställda och hjälpa om de behöver hjälp med något så står jag alltid vid dens sida och hjälper med allt jag kan!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit personal ansvarig på securitas i ung 2 månader innan jag slutade och började jobba på något annat men nu är jag tillbaka där och är ordningsvakt, har varit det nu i ksk 1,5 vecka nästan. Jag hadde jobbat mig fram hårt på utbildningarna(när jag va personal ansvarig) Jag kan väldigt mycket inom jobbet och vet hur allting fungerar på securitas som hur man anställer hur man sparkar hur man sätter in lön osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Shaggy Rogers han kommer ifrån Norge. Hans färäldrar hetr Maria och pär. Shaggy bodde i Norge tills han var 7 år gammal sen så flyttade han och hans familj till Srorbritannien och bodde där i 2 år. Efter dom åren blev dom utslängda från landet och behövde flytta ign dom valde Sverige. När Shaggy skulle börja 3an i Sverige var han nervös han hadde ´fortfarande inge vänner. Men det gick bra för han han började tyvka att det var roligt i skolan. Han gillade ämnen som idrott musik bild och slöjd. Det hade han stort intresse för. Åren gick och när han började på gymnasiet så tyckte han att det har skulle va en baggis. Han skaffade många kill kompisar som hade engra bilar/epor som dom kunde åka runt i. Andra året på gymnasiet träffade han en tjej som skulle börja i hans klass och dom klickade direkt med varandra. Han började långsamt sluta hänga med killarna och va tillsammans med hans nya tjej Emilia. Efter sista året på gymnasiet så frågade Shaggy om hon ville flytta ihop till en stad som heter UNIVE. och hon sa ja. Nu bor Shaggy med sin familj ett barn och sin fru.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar peck dag på ett ungefär

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? näpp

Har du läst våra Regler? YES!

Tillbaka