Nekad Erik Carlsson | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TSB

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/02947163294/

Ditt Hex-ID: 1100001323711c6

Vad är din discord tagg? TSB#5051

Vem var det som bannade dig? Blev bannad på er discord server och vet ej vem.

Hur lång tid var din ban? Jag blev permanent bannad på discorden men är ej bannad ingame.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ogiltig inbjudan. The user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag taggade ägaren (Philip) när jag ville veta en sak som hände för länge sedan. Visste inte att man inte fick tagga staffs men har lärt mig det nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev " Varför blev jag kickad? @Philip320#3300 " och sedan gick jag off för att vänta på ett svar och när jag kommer on igen så är jag bannad på servern. Vet att det är fel det jag gjorde men är en lojal och bra rp spelare har spelat på servern i runt 1år tror jag började tidigt 2020.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. den var ej en felaktig ban efter jag läst de nya reglerna, men jag kommer vara aktiv mycket och är en bra rp spelare. Jag gjorde fel men har lärt mig efter misstaget och kommer ej att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blivit bannad förut, detta var första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte taggat någon i staff teamet och tagit det i en ticket istället. Eftersom jag inte varit aktiv på länge så skulle jag läst reglerna innan jag började skriva.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte tagga någon av staff teamet istället ta det i en support röstkanal eller en ticket och att läsa reglerna innan jag gör något om jag inte spelat på länge.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka