Nekad Erik._. | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik._.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? lill.erik

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samme inspektör som är 29 år gammal. när han var liten så har han har blivit mobbad för sitt efternamn hela sin skolgång när han var liten så fick han en polis uniform och han blev jätte glad över den. Och han har alltid velat bli polis så när han gick ut högstadiet så hade han precis tillräckligt med merit poäng för att gå samhälle och bli polis han har nu gåt ut gymnasiet och söker till polis och han tyckte det kändes bäst i staden unive så han köpte en lägenhet där och ska flytta dit och sen söka till polis och så ska vi se hur det går.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med långdragna scenarion med det menar jag med att bidra med scenarion som alla tycker är kul och att man kan bygga ut på. Jag kommer också bidra med hög och scocial rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartnerns sida betyder också att spela för andras vilja och att alla ska ha kul i ett scenario och till exempel om jag blir stoppad för att ha kört mot ett rött ljus då är det onödigt och tråkigt om jag kör iväg och va med och samarbeta på trafikstoppet.

Hur hittade du Unive? min kompis som redan spelar här tipsade mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka