Accepterad Eric 123 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric 123

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
525
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Eric_cool

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil Anderson född 2001

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, blyg, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emil är hyfsat ny inflyttad i staden och jobbar som byggarbetare. Emil är inte så rik men har inte heller för lite. Emil har inte så många vänner men försöker skaffa nya. Emils framtids planer är att villja bli försäljare och ha många vänner. Emil vill inte hålla på med något krimminält eller vittna något. Emil vill även ha en fin bil som han och hanns vänner kan köra runt i när dem inte jobbar. Emil vill jobba mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att folk ska ha fler vänner och även att försöka hjälpa dem nyinflyttade i staden. Jag kan även bidra med mycket rp för jag gillar att role playa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska veta hur man spelar spelet och hur man role playar för att motpartiet ska uppleva händelser bättre. t.e.x Ifalll man är i en gisslan ska du veta vad och hur du ska göra så upplevelsen förr alla blir bättre

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja