Nekad Erexshadow | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erexshadow

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? erexshadow

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn-Erik Efternamn-Mars Ålder-24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arg Våldsam orolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund är Erik Joanson är från den norra delen av Los Santos och växte upp fattigt. Men han hade föräldrar som var väldigt snälla och försökte hjälpa han så mycket som de kunde. På senare dagar träffade han en snubbe som hette Milton de blev vänner och var ute på många fester man kunde nästan se han som min bror. Hans pappa jobba som polis och hans mamma jobba på sjukhus. Framtidsplaner är att få pengar och leva ett gött liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och realistisk rp så de blir bra och roligt för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar rättvist och inte bara tänker att man ska vinna hela tiden utan att man ger andra chansen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel på några av dom är RDM: När man dödar någon utan en anledning Cop bait: när man försöker få polisen efter sig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!

Din karaktär får inte ha samma namn som ditt riktiga

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan nekas!

Nekad.
Anledning:
Gått 24 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka