Nekad Epiefe | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Truckspotter] [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anx

Icke Medlem
Meddelanden
554
Reaction score
224
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Efe

Vad heter du på discord? TiP Epi ish#0865

Hur gammal är du? 13-14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive sen Juni 2022.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla Securitas genom att anställa mer personer som är ganska aktiva och hjälper till i securitas för att vi ska kunna bli bättre.Dörrvakter! Detta kan vara jobbigt när dörrvakter är i piren ooch arresterar personer, Det vill jag förbrätta med att bara det som är ordingsvakter bara får åka till piren med bil. Dörrvakter får bara vara i Mekonomen,Marja lisas Oleres,och andra jobb där det behöver skydd. Men om jag blir chef så skulle jag nog anställa många rekryterare så att de kan anställa personer,Om jag märker att de gör fel till exemple att om man är dörrvakt och åker till piren då kommer jag nog säga det i radion. Om det är jättebra och vet att det är jätte kunniga så skulle nog jag låta hen visa vad hen går för och ganska ge honom lite högre rang för att hen fattar jobbet inom securitas. Om jag ser något korrupt så kommer jag att Sparka dem och kolla förådet ganska mycket om någon tar ut pengar, Biträdande Chef... Om det inte finnns en biträdande så skulle jag nog att kolla vem som är kunnig och vem som är rätt för jobbet. Utbildningar: Utbildningarna kommer komma snart för att vi behöver höga uppsatta som kan vara i piren för att det är mycket bråk där. Sen om jag ser att Dörrvakter tar typ en Volswagen så skulle jag nog ta ett snack med dem och säga att han bara får köra Caddy.
Så jag kommer utveckla jobbet med mycket activitet och minska korrupt

De 4 T
De 4 t är jätteviktiga inom securitas och andra jobb. De 4 T är inom radion och att du tänker på Tänk,Tryck,Tala,Tydligt detta måste man veta för att bli anställd på securitas,
Radio Diciplin
Radio diciplin innebär att man pratar med lugn ton i radion och inte skriker i radion, I radion så snackar vi bara om vad som händer i jobbet inte vad man ska göra utanför jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Biträdande Kriminalvården,Mekonomen biträdande, Båtbolgaet Chef, Securitas Ledning. Polisassistent, Sjukvårdare. Så jag har många erfarenheter inom blåverksamheten.
Jag har många erfarenheter inom securitas jag har varit Dörrvakt,Väktare,Ordningsvakt,Rekryterare,Ledning innan på securitas så jag är ganska kunnig inom jobbet och vet vad man ska göra inom jobbet och kommer jobb direkt när jag får jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar:
15.00-21.00
Helger:
09.00-01.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka