- Meddelanden
- 55
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965341496/
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas
Vad är ditt discord namn? EPIC_blizzard#0537
Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter ducky riccardo och år 21 år Han kommer ifrån en liten by ifrån italien. som det bodde cirka 800 personer i. När han var 10 år tvingades han flytta ifrån italien och sin familj för att hans familj hade inte så mycket pengar. Han flyttade först till tyskland och det var där allt började. När han kom till tyskland så tyckte han att det var så fint och mysigt. Han såg många coola och snygga bilar. Det första året så behövde han sova ute utan någon mat eller resurser som man behöver. Han låg vaken hela nätterna och tänkte på sin familj tills en speciell grej hände. Det var 2 personer som åkte förbi i en ferrari 488 pista och dom såg att ducky låg där på en trotoar och kollade på deras bil. Dom kom ut en stor väska som det var 1 000 000 kr i, han gick direkt och köpte kläder och mat och sedan dess har han blivit helt förälskad i bilar men kan kan nästan inget och dom. När han blev 20 så tyckte han att det var dags att flytta igen så då hade han sparat ihop till ett flyg som tog han hit. Nu när han är här så tycker ha att det är mycket bättre och har blivit en super rolig person.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag kommer prova att bidra med RP scenario med hög "kvalité". Jag kommer att prova vara så aktiv på servern som möjligt och jag kommer att prova så många saker som möjligt på servern så det blir "lite av allt". Alltså jag vill främst försöka att en stor del av servern ska vara på RP. Hos mig är alla välkomna för att vara med. Istället för "gå härifrån vi håller på med en sak" så kommer jag att prova att få med den spelaren i scenariot
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som har fått mig intreserrad är all postiv feedback ni har fått och den seriösa rp nivån.
Hur hittade du Unive? genom cosmo_bt på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelande är att bygga upp roliga samt äventyrsfulla scenarion med många olika personer och bara ha så kul så möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till en bättre spel-upplevelse för alla spelare på Unive. Jag vill få folk att skratta, få folk att känna sig välkommna och uppskattade.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas
Vad är ditt discord namn? EPIC_blizzard#0537
Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter ducky riccardo och år 21 år Han kommer ifrån en liten by ifrån italien. som det bodde cirka 800 personer i. När han var 10 år tvingades han flytta ifrån italien och sin familj för att hans familj hade inte så mycket pengar. Han flyttade först till tyskland och det var där allt började. När han kom till tyskland så tyckte han att det var så fint och mysigt. Han såg många coola och snygga bilar. Det första året så behövde han sova ute utan någon mat eller resurser som man behöver. Han låg vaken hela nätterna och tänkte på sin familj tills en speciell grej hände. Det var 2 personer som åkte förbi i en ferrari 488 pista och dom såg att ducky låg där på en trotoar och kollade på deras bil. Dom kom ut en stor väska som det var 1 000 000 kr i, han gick direkt och köpte kläder och mat och sedan dess har han blivit helt förälskad i bilar men kan kan nästan inget och dom. När han blev 20 så tyckte han att det var dags att flytta igen så då hade han sparat ihop till ett flyg som tog han hit. Nu när han är här så tycker ha att det är mycket bättre och har blivit en super rolig person.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag kommer prova att bidra med RP scenario med hög "kvalité". Jag kommer att prova vara så aktiv på servern som möjligt och jag kommer att prova så många saker som möjligt på servern så det blir "lite av allt". Alltså jag vill främst försöka att en stor del av servern ska vara på RP. Hos mig är alla välkomna för att vara med. Istället för "gå härifrån vi håller på med en sak" så kommer jag att prova att få med den spelaren i scenariot
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som har fått mig intreserrad är all postiv feedback ni har fått och den seriösa rp nivån.
Hur hittade du Unive? genom cosmo_bt på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelande är att bygga upp roliga samt äventyrsfulla scenarion med många olika personer och bara ha så kul så möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till en bättre spel-upplevelse för alla spelare på Unive. Jag vill få folk att skratta, få folk att känna sig välkommna och uppskattade.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte