Nekad EPIC_blizzard | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EPIC_blizzard

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Andreas

Vad heter du på discord? EPIC_blizzard#0537

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? ca 150

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill hjälpa till att uteveckla företaget. anställa fler. Den förre chefen hade några planer att flytta båtbolaget till piren och sälja lite camping bilar och att det ska heta äventyrsbolaget. Men om det inte går så tänker jag köpa in nya båtar och kanske några uniformer. Så jag har lite planer att utveckla företaget. Ska anställa fler också som jag skrev innan för det finns inte så många arbetare under dagen. Har många fler planer

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där innan i ca 2,5 veckor. Kom upp till erfaren anställd men sedan blev jag sparkad för jag inte jobbade på 2 dagar för jag var inte i stan. Men min kompis har inte jobbat på fem fagar sen han fick sitt job och han blev inte sparkad. Om jag nu blir chef så ska jag varna dem först om dem jobbar för lite istället för att sparka dem direkt

Berskiv din karaktär? Jag heter Olle Svensson och är 21 år. Jag gillar att hjälpa människor. Jag har erfarenhet inom securitas och RTJ så om någon druknar så kan jag börja rädda personen innan sjukvården kommer. Jag kan också hantera stressiga sittvationer och kasta ut människor när det behövs.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag, så vidare jag inte kan eller ska iväg. Men då kommer det såklart alltid finnas en biträdande chef online.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? klart, bästa servern juuu!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka