Nekad epa_p12 | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Användarnamn: epa_p12

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor del ägare

Vad heter du IRL? Elis

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 286

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag älskar att jobba med yrket och lära mig om nya bilar och hjälpa folk med styling tips gillar även bilar och känner att jag skulle vara perfekta personen för jobbet då jag har mycket tidigare erfarenheter och kommer vara mycket aktiv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har alla möjliga erfarenheter jag har jobbat inom bennys på många servrar och har även på denna förut jag tycker om jobbet och vill gärna ta det till nästa nivå

Berskiv din karaktär? arvid andersson en smart person som är mycket trevlig och hjälpsam och älskar att hålla på med sina bilar han gillar att hjälpa andra med sina projekt och har jobbat på många olika biljobb och har aldrig varit inblandad i något olagligt

Hur ofta kommer du vara inne? max 10 timmar per dag minst 1 timme per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag hade fortsatt spela såklart detta är nog bästa servern jag någonsin spelat på

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag tyckar alla andra servrar har Bra Staff och lite suntförnuft man blir rånad vart man än går där

Har du läst våra Regler? ja jag har läst alla regler

Det finns redan en del-ägare till Vianor, och dessutom måste du kontakta chefen om du vill bli del-ägare.

Låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka