Nekad EOL009 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: steam:1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? EOL009

Vem var det som bannade dig? An1ss68an

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-13 174920.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att du valde att banna mig för att jag hade disrespectat en MA. Där det fanns klipp på händelsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var nämligen så att jag var inne i polis VC och RPADE senare efter att jag slutat RPA kommer det inne en annan polis in i VC då det sitter nästan 7 pers. Han leakar allt om mig och alla mina tjänste fel som polis vilket är totalt förbjudet inom polismyndigheten. Flera andra i VCN börjar att skratta och jag blir irriterad. Jag säger då att du är dum i huvudet vad säger du och håller på med. Senare frågar jag till denna killen då som leakade saker om mig hos polisen om att han var inkompetent. EXAKT den sekunden kommer det in en MA som är polis och tar åt sig och säger att jag sa det till han. Jag försöker förklara flertal gånger till honom att jag inte menade till honom överhuvudtaget. Denna MA valde då att klippa det och tydligen korta ner klippet som om det vore att jag sa det till honom för att han redan inte gillat mig på kåren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Utifrån hur jag ser det så är det en felaktig ban. Eftersom i grunden så sa jag detta till en helt annan person. Det blev ett missförstånd helt enkelt. Men sedan från din sida var det ju inte felaktigt beslut eftersom att ni hade bara ett klipp och det var från MA perspektiv. Jag slutade ju rpa så min medal kunde inte klippa det förgående som skedde och just därför är jag även full förståerlig till dig som bannade mig för du inte hade någon annan grund att gå på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här flera gånger innan. Fyra av gångerna var när jag var icke-medlem och resten var av olika slags anledningar som till exempel korrution inom polissmynidgheten vilket inte var meningen att det skulle hända. Senare har jag även råkat ut för C-logg. Första gången var ett misstag då min vän skulle bli bannad men av något skäl så bannade han mig istället. Senare har jag råkat ut för C-logg igen när jag behövde gå till skolan när jag var död IG och jag lämnade för att jag hade brottom. Jag har såklart lärt mig av alla mina bans. Jag tycker att det är viktigt att lära sig av sina bans verkligen och ibland blir det små fel men det är sånt man lär sig med tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag ska vara helt ärlig så hade jag inte kanske kunnat göra sådär mycket. Men det jag kanske hade gjort till 100% är att jag skulle ta klipp om jag då var IG. Då hade allt blivit mycket lättare och det skulle inte blivit detta missförståndet. Sedan hade jag även kunnat snacka med någon högre inom polismyndigheten för att kunna få stopp vad som skett.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har till 100% procent lärt mig av alla mina bans tidigare. Men jag har också lärt mig att alla människor inte mår sådär jätte bra och vill därför förstöra för andra. (Riktigt tråkigt). Speciellt bra RPARE som tar rpn seriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår dig till 100%

Är bannad både på DC och IG.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka