Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346504563/
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo
Vad är ditt discord namn? Enzo#3612
Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2000
Berätta om din karaktär. han är snäll och gillar bilar han gillar mat och är social men vill skaffa många vänner gillar bara nya bilar inte gamla
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kunna jobba och ha kul med minna kompisar och ja bara ha kul
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag vill skaffa jobb och kunna spela på en väldigt stor server och ha kul med kompisar kunna göra roliga saker men ochså ha kul
Hur hittade du Unive? jag kolla på fivem för svesnka servrar och då hittaed jag unive och spelade och det va kul. unive är en bra surver och man vill bara spela hella tiden och det är en bra rp server man kan köpa bilar och ha kul unive är bara en bra server
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska vara laglig lyda regler och ha kul men och va snäll man ska va laglig och skaffa väner men rp på samma gång
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ska få många vänner men ochså ha kul med att spela på unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? har inga andra servrar bara unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo
Vad är ditt discord namn? Enzo#3612
Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2000
Berätta om din karaktär. han är snäll och gillar bilar han gillar mat och är social men vill skaffa många vänner gillar bara nya bilar inte gamla
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kunna jobba och ha kul med minna kompisar och ja bara ha kul
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag vill skaffa jobb och kunna spela på en väldigt stor server och ha kul med kompisar kunna göra roliga saker men ochså ha kul
Hur hittade du Unive? jag kolla på fivem för svesnka servrar och då hittaed jag unive och spelade och det va kul. unive är en bra surver och man vill bara spela hella tiden och det är en bra rp server man kan köpa bilar och ha kul unive är bara en bra server
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska vara laglig lyda regler och ha kul men och va snäll man ska va laglig och skaffa väner men rp på samma gång
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ska få många vänner men ochså ha kul med att spela på unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? har inga andra servrar bara unive