Accepterad EnzoDiaz | Ban överklagan/q

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EnzoDiaz

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ensodias/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BOT Elliot

Vad är din discord tagg? EnzoDiaz#0001

Vem var det som bannade dig? Valle1

Hur lång tid var din ban? 20d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg, ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sa ingame "bra vdm" och sedan loggade ut när jag hade blivit överkörd och dött.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i affären och en kille började kaxa med mig, min polare kom in och frågade varför han var så studdig, varpå killen säger "Ey vi tar det utanför, kom jag lovar. Vi kan slåss" Min polare går ut och går mot sin bil, den andra killen springer efter honom och börjar veva, varpå jag drar fram en kniv för att han ska bli skraj och dra för att inte döda min polare. Han börjar gå på mig istället och försöker då hugga honom men kniven hugger istället mot min kompis, som dock klarar sig. Jag springer efter killen som börjar asgarva o kallar mig sopa, hugger en sista gång mot hans bil för att han ska fatta att det är dags att dra. Han fortsätter skratta och kör runt med bilen och manglar mig med den, jag dör och han försöker loota mig och valde därför att lämna. Detta val gjorde jag eftersom jag tidigare råkat ut för detta och då har jag ej fått mina föremål ersatta och jag hade föremål av rätt så högt värde på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att detta är en felaktig ban, eftersom staff medlemmen som bannat mig inte verkar ha någon som helst koll på hur länge man ska banna folk, han var även ganska otrevlig i support och relativt partisk eftersom han var lugnare mot den andra killen som var med i ett gäng. Jag tycker att mitt straff skulle varit betydligt lägre eftersom jag även förklarade för honom att det skett så många gånger tidigare att staffs sagt att "aja men logga ut nästa gång o kom support direkt", har tidigare förlorat massa saker av högt värde eftersom personerna tagit sakerna och staffsen påpekat att de ej kunnat ge tillbaks grejerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för suntförnuft, vdm, powergaming etc. tidigare och förstått mina misstag samt tagit lärdom av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara suttit och väntat, men då hade risken löpt stor att jag tappat alla mina grejor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig logga ut och hoppas på att staffs kan ge tillbaks sakerna.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top