Nekad EnzoDiaz | Ban överklagan (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EnzoDiaz

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Användarnamn: EnzoDiaz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ensodias

Vad är din discord tagg? asså viktor liksom#6918

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Snor bil på grönt gräs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, stal en bil på grönt gräs och var inte medveten om att man blev bannad för det. Har läst reglerna men hade ingen aning att det skulle leda till en ban, så gjorde fel där.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att inte sno bilen och istället spawna en egen, vilket även var tanken men då stod en buggad bil ivägen så ja tänkte låna teslan som stod vi bilfirman o sen köra iväg o hämta min kärra, men fick ångest över att ja stal nåns bil så åkte tillbaks o parkera han runt knuten. Jag är ledsen och ska aldrig göra om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte sno bilar på GZ, det är inte alls bra!

Har du läst våra regler? Ja

Anledningen varför jag bannade dig var för att du inte fattade att det var mot reglerna. Du sa Jag hade ingen anning om att man inte får göra det. Av den anledningen så bannade jag dig i 24 timmar för du sa att du hade läst reglerna ordentligt men du visste inte att man inte fick sno bilar på gz. Jag kommer neka den här överklagan för du behöver ta din tid och gå igenom reglerna innan du gör en ny ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka