Accepterad Envoy | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Envoy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218044891 Min brorsas steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127889463/

Ditt Hex-ID: Mitt hex id: 11000014af82fdb. Min brorsas hex: steam:110000145988637

Vad är din discord tagg? Min discord tagg: envoy10 Min brorsas discord tagg: ebbsen10

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit ip bannad eftersom att de var min brorsa som blev bannad jag frågade honom varför han blev bannad och han sa att de var pågrund av att han har använt aimbot det är nog därför han blev bannad och varför jag blev ip bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har pausat från att spela på typ unive i 2 år och jag hade börjat spela unive som icke medlem för att se om de fortfarande var lika kul som förut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktigt ban för att de var min brorsa som blev bannad och han har ju fuskat så det är helt rätt att han är permanent bannad. Det ända är ju att jag är ip bannad och det inte är bra men det är ju min brorsas fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har endast haft en tidigare tidigare ban och det var för ungefär 2 månader sedan. Jag blev felaktigt bannad så men valde att inte göra en banöverklagan för att de var mitt under sommaren anledningen till det var för att de staff som jag inte kommer ihåg namnet på bannade för att jag satt i samma bil som en person som sade ”N - Ordet” det var inte jag som sa de, de var personen bredvid mig som jag inte visste vem det var jag frågade om jag kunde få skjuts sen körde han runt i staden istället och sade n ordet till någon och då kom en staff och bannade mig för att han trodde de var jag det är den enda gången jag har blivit bannad tidigare jag har också blivit bannad för typ 2 år sedan när jag blev ip bannad för min brorsa powergaima annars har jag aldrig blivit bannad (vad jag minns, de var som sagt 2 år sedan)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting då jag blev ip bannad. Jag undrar om (Philip320) kanske kan unbanna (om denna ban går igenom) och sedan tx banna eller jag vet inte vilket system ni använder men på något sett göra så jag inte blir ip bannad med se till så att min brorsa är bannad och inte jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom det var min brorsa som blev bannad och och blev ip bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka