ENOK | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Användarnamn: ENOK

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? SMYGARN#3688

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Det är en arg liten gubbe som heter RAGNAR IVARSON han är hel svensk och är 63år han älskar bilar och öl. Han kommer förmodligen jobba på något ställe med motorer att göra till exempel mekonomen eller Bennys. Ragnar har ett jävla temprament så man borde nog ta det jävligt försiktigt innan man börjar tala med hög ton mot honom.Han är från kumla och har en ganska dålig bakgrund som barn eftersom hans båda föräldrar var alkisar och så har han inga syskon. Han har då flyttat till staden för en ny uppstart på livet.Och hoppas det ska bli förjävla bra här i staden. Förmodligen hänga med sina gamla polare som bott här sen tidigare. Han har varit med i ett gäng för länge sedan så han har hållt på med vapen och annat för pengar så det är väl inget han skulle säga nej till om någon fråga om jobb Inom det ämnet. Men det är också det att Han har också jävligt svårt med andra gäng eftersom det gänget som han vart med som ung skadat honom och han då varade fru när han lämna så han kan vara jävligt speciel om han skulle se ett gäng (då menar jag bli jävligt förbannad utan anldning)

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag älskar att RPA i spel och kan ge bra respons till RPANDET och vill gärna köra på en bra RP server som denna med mycket spelare och bra RPARE inom RP värden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag älskar att RPA i spel och kan ge bra respons till RPANDET och vill gärna köra på en bra RP server som denna med mycket spelare och bra RPARE inom RP värden.

Hur många timmar har du på FiveM? 275 timmar

Hur hittade du Multistaden? för att jag sökte på SWE inom sökfältet och då kom denna server högt upp eftersom denna har många spelare och är en rp server med en åldersgräns på 14 år som jag gillar!!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad för rdm och suntförnuft och annat

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? japp SKRP och förr så körde jag på SOLSIDAN.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka