Accepterad ENOK | Ban överklagan [Turtles]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Användarnamn: ENOK

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Volvoraggarn

Vad är din discord tagg? SMYGARN#3688

Vem var det som bannade dig? vet ej!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och en polare var ute och åkte i varsinn bil sen kommer en saab jävel längre bak och gör typ en halft driveby på min polare så jag fortsätter köra fram och kör runt hela skite nså jag kommer imot dem så tar jag min bil och försöker preja dem och kör rätt in i dem! Så det blir en jävla smäll och om det hade vart i verkligheten så hade man ju studsatbakåt! Så jag tryckte på gaspedalen lite gran så jag skulle börja baka så kommer det någon admin och säger att jag Powergame och alla i scenarit säger att det var ett skit bra scenario och att ingen gjorde något fel i RPandet men som sagt så hade ju typ adminen en dålig dag för han var skit tjurig och säger jo du hr powergamat och kommer får en dags ban!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag och en polare var ute och åkte i varsinn bil sen kommer en saab jävel längre bak och gör typ en halft driveby på min polare så jag fortsätter köra fram och kör runt hela skite nså jag kommer imot dem så tar jag min bil och försöker preja dem och kör rätt in i dem! Så det blir en jävla smäll och om det hade vart i verkligheten så hade man ju studsatbakåt! Så jag tryckte på gaspedalen lite gran så jag skulle börja baka så kommer det någon admin och säger att jag Powergame och alla i scenarit säger att det var ett skit bra scenario och att ingen gjorde något fel i RPandet men som sagt så hade ju typ adminen en dålig dag för han var skit tjurig och säger jo du hr powergamat och kommer får en dags ban!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och asså! förstår vad han menar med att jag backa men ville göra det lite verkligare men tror han trodde att jag skulle dra från platsen kanske!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad förut för RDM och annat och Ja jag tog lärdom av det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara stått stilla (Gör det till nästa gång jag krockar!)

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Din banöverklagan har blivit godkänd. Tänk bara på att inte kopiera samma text fast än den nästan svarar på samma fråga och att använda /me nästa gång då du krockar :) .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka