Accepterad ENOK | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Användarnamn: ENOK

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Volvoraggarn

Vad är din discord tagg? SMYGARN#3688

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var stökig och tjatade på dem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det var så att jag åkte med min 740 på torget gjorde inget speciellt åkte och sladda lita hade det allmänt gött så åker jag under en tunnel vid sjukhuset och där står det 50000 snutar och från ingenstans blir jag skjuten i huve och fattar ingenting och sen så säger snuten vi tror vi har han och sen skriver jag i report och ingen svarar till slut har jag legat där så länge att det är 2min att jag blöder ut och jag hade massor med grejer på mig så jag väljer att forcerespawna och går tillbaka FEL AV MIG men blev så jävla irriterad så jag drar dit sen frågar jag om jag kan få min bil tillbaks ingen svarar och jag fortsätter tjata dem säger bara backa backa jag gör det och fortsätter tjata ingen svarar tillslut ser jag att min 740 körs ut på andra sidan av garaget så jag åker runt hela skiten och när jag väl kommer dit så ser jag inte min 740 och mitt framdäck på min polares bil blir skjuten av snuten förlorar kontroll på bilfan och åker rätt in idem( NI VET NÄR MAN FÅR PUNKA PÅ DÄCKET SÅ ÅKER MAN ÅT ETT HÅL AV SIG SJÄLV) iallefall så dem skriker vad fan gör ni jag säger tillbaka är ni dumma i huve ni skjuter ju på däcken! inte så jävla konstigt! och jag får snacka med snutarna dem säger bara att jag ska hålla käften så jag börjar skrika på dem och poff banad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban JA! för ett jävligt failrp av snuten/snutarna. Hade inte en blekaste med den där snut grejen att göra när dem skjöt mig i huve men ja jag LNRA och det står jag för men vafan blev förbannad!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för RDM och annat och JA jag tog lärdom av det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte LNRA och att väntat eller gått till snutstationen men det hade vart ännu konstigare när dem nyss blåst skallen av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka