Nekad EnBurkiFläkten | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wladeden

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palace

Vad heter du IRL? Mitt namn Är Neo karlsson.

Vad heter du på discord? EnBurkiFläkten#9614

Hur gammal är du? Jag är 14bast

Hur många timmar har du på Fivem? 575timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle anse att om jag blev chef för The palace skulle jag kunna sätta liv i den igen och jag kommer va en riktigt bra chef då jag är väldigt aktiv och är allmänt social och bidra med rolig rp och anser själv att det är kul med chefs jobb specilet om det va på palace!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Om ni syftar på ic så har jag jobbat på palace om man tänker typ inan sommarlovet börja så jobbade jag på palace men bara som bartender, så jag har ”erfarenhet” inom yrket.

Berskiv din karaktär? Min klubb ägares namn är Pidor Alvarez, en man som haft en tuff uppväxt på gatan, kom in i gängkriminalitet som ung. Han såg sin far bli skjuten i en gäng konflikt frakt framför han. Efter den dagen så valde han att lämna ”gatugängs” kulturen då det inte var något annat än att skjut eller bli skjuten. Så när han kom in i tonåren så började han med ett jobb som bartender på en simple pub, han jobbade där ett par år och nu sparat upp pengar för att öppna upp en egen (palace) som han kommer att satsa mycket på. Han hoppas verkligen att denna ansökan om bygglov och öppna upp den gamla övergiva nattklubben (palace) och han hoppas på att han får bygglov!

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar 4-5timmar
Tisdagar 4-5timmar
Onsdagar 4-5timmar
Torsdag 5timmar
Fredag hur länge jag orkar
Lördagar hur länge jag orkar
Söndagar - en 5-6 timmar om jag pallar

Anledning att jag ej lirar så mycket på vardagar är för att jag har mycket prov och läxor! Samma med helgerna!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Givet vis då får jag väll söka gäng eller satsa på något annat jobb!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, bara unive.

Har du läst våra Regler? Kan alla regler inklusive Krim reglerna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka