Nekad Emol | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Påskis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? paskis7713

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Mannen var 19 år och hade precist gått ut gymnasiet för att påbörja sitt vuxna liv. Abdel hade alltid varit en stackig individ och hamnade ofta med fel umgänge.
Abdel hade börjat komma i kontakten med kriminaliteten på grund av hans vän Muhammad. Muhammad hade varit kriminell i snart 3 år, Abdel hade lärt känna honom via skolan. Dom gick i samma klass och fick bättre och bättre kontakt och tillslut var dom bästa vänner. Abdel skulle kunna göra vad som helst för sin bästa vän. Eftersom Muhammad var kriminell så drogs Abdel sakta men säkert sig in i kriminaliteten och snart kommer han vara fast i den för evigt. Abdel är uppväxt i ett fattigt område utanför Stockholm. Han bodde med sin mamma och pappa och sin lillebror i en lägenhet. Dom hade bott i den lilla staden bro i hela hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och bra rp även vara med och skapa roliga scenarion som både jag och motparten tycker är roligt. Jag kommer att utvecklas själv och samtidigt spelarna som jag rpar med på grund av min kreativa rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du inte alltid medvetet ska vinna alla scenarion du hamnar i. Till exempel om jag hamnar i en polis jakt och min bil går snabbare och jag märker att jag kommer undan så kan jag medvetet sakta ner så att polisen kan få en chans att ta fast mig för att utveckla scenariot och göra så att polisen känner att han får en rolig upplevelse inom rpn.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Till exempel Meta gaming vilket innebär att du inte får prata i discord och berätta vart du befinner dig ig. Sunt förnuft som innebär för mig att du alltid ska tänka ett steg till och verkligen tänka efter om du skulle gjort så irl om du befann dig i den situationen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat länge och har mycket erfarenhet inom det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt jag hade att berätta.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka