Nekad Emme___ | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emme___

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993728783/

Ditt Hex-ID: 11000013d99650f

Vad är din discord tagg? Emme#0007

Vem var det som bannade dig? Jag vet ej för jag blev bannad utan att jag visste och sen kunde jag inte se vem det var

Hur lång tid var din ban? inte helt säker men skulle kuna vare en ip bann eller någonting

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning faktiskt men det skulle kunna vara att jag har spelat på en annan server innan eller att jag hade en för en profil bild från en annan server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på fivem för jag ville köra lite på unive och testa den för alla mina kompisar som jag brukar spela med spelar där och säger att det e en skitbra sörver men då så kunde jag inte ansluta till discorden och då bestämde jag mig för att göra en överklagan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte bannen var så nödvändig för ni skulle ha kunnat kontakta mig och säga att jag inte får göra så men jag förstår ändå att det inte är lätt för ni har så mycket spelare

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte trott att jag kunde ha en profil bild från en annan server och spela på Unive samtidigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska aldrig ha en ful profilbild från en skräpserver när man bara kan chilla på Unive och skita i allt annat

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka