Nekad Emirrrr | Ban Överklagan (Spartan36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emirrrr

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199263958046/

Ditt Hex-ID: 11000014db4c41e

Vad är din discord tagg? _emirrrr

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-21 181307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem valde att banna mig för det ser ut som u abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt gäng hamna i en skottlossning och en grabb skotta mot mig men jag dog inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skull säga att det är en felaktig ban då jag inte u abusa men staffsen valde ändå att banna det står också i bannen att klippet var konstigt och att det kan ha varit u abus

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett bra tag sedan mins inte varför jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker inte då jag anser att jag ej gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte u abusa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nu är det såhär, Visst anledningen skrev jag fel. När jag frågade dig om du U Abusa så hade du ingen förklaring eller inte ens försökte prata emot eller prata ur dig de. De står i logs att du dödade honom med 0/100 health. Plus du fick 13 skott på dig. och du ställde dig upp snabbt varje gång du föll ihop! Vi har kollat lite till och pratat om det, Du såg även när vi testade U abusen och kom fram att de stämde att du gjort de! Därför la vi ban. Du sa även ''Kommer sitta av bannen'' då får man tanken om att du insåg att du gjort fel kanske inte med mening Men det har hänt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka