Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680465304/

Ditt Hex-ID: 110000166882998

Vad är din discord tagg? hejhej77

Vem var det som bannade dig? klakesko

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 2F90C4DE-C566-4DCA-AD6B-AD00F9381762.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej! jag tror att staffs valde o banna mig för att jag alltså förådde unive. Jag bytte server då jag kände mig rätt aå tvingad och vvisste verkligen inte vad jag skulle göra fast jag ville stanna kvar på UNIVE alltså den server jag mest älskar och alltid kommer att göra. Grejen var att den dagen alla problemspelarna gick över till trippys skrotiga server så var jag med i truppen och zelfs och olle var bossarna i gänet och så var min storkusin med i ledning i gänget, det var en helt vanlig dag jag går in och rpar och sedan så vaknar jag då upp nästa dag till att zelfs olle och min kusin har skrivit till mig kom över till wombat det är en mycket bättre server osså sa dom att 320 hade sagt rasistiska saker om barnen i plestina som jag absolut inte tror på och absolut vet att 320 och ni andra på UNIVE aldrig skulle säga en sådan grej, alltså ljuger dom för att få med spelare, riktigt lågt utav dom. Dom tjata och och sa till mig att du kommer ändå bli av med din ped och krim medmera och att i wombat skulle jag inte bli av med något och min stor kusin gick alltså över till wombat och han sätter ännu mer press på mig och jag känner mig riktigt tvingad att byta och han tvingade mig byta med dom till trippys server vilket jag inte ville då jag ville rpa på UNIVE men jag kände mig så tvingad så att jag gick över med dom då dom var äldre än mig osså vidare, alltså blev jag påverkad utav hur dom utryckte sig emot mit osv. Detta var inte alls menat mot UNIVE eller någon av er i staffteamet men jag kände mig så pass tvingad och visste bara inte vad jag skulle göra vilket var fel och det var dumt av mig och gå på allt de sa till mig och försökte pressa mig för att jag skulle komma över till den serverm och jag gör de vilket var ett stort miggtag och ångrar det så mycket. Jag går med servern och fick roller alltså ped osv, jag kunde aldrig njuta eller vara glad i den servern den var så skrotig och dålig alla körde för makt o pengar vilket jag aldrig kör för och ville bara TILLBAKA till UNIVE och till slut så fick jag nog och tänkte efter och är så himla besviken på mig och bara lämnar hela wombat hela server och hela deras discord och hela deras server i fivem och kommer för att återvända till UNIVE till den server jag vill vara på men så är det inte men ska göra allt jag kan för att få kunna spela på unive igen. Jag hoppas verkligen att ni förstår min situation jag vet att jag kunde ha sagt nej och stått upp för vad jag ville men jag är ett ex antal år ungre än dom och visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag gjorde bara vad dom sa vilket jag aldrig skulle göra i nutid och framöver ska jag inte göra om detta. Jag hoppas verkligen att ni förlåter mig för det jag gjorde och ber så hemskt mycket om ursäkt till er, UNIVE är en server jag alltid rpade på och det var så kul och bra med rpandet, problemspelarna trodde de kunde sänka din server genom att ta med alla problemspelare men de gjorde dig en tjänst förutom att det var vissa som ville stanna kvar på UNIVE men blev tvingade, iallafall kände jag mig tvingad till att följa med de till wombat men i nuläget så vet jag att jag borde sagt nej vilket jag kommer att göra ifall det händer igen någon gång i framtiden. Det var väldigt dumt av mig att ta ett sådant val och lämna den SERVER jag älskade och föralltid kommer att älska och jag är så besviken på mig själv och jag förstår att ni också är det men jag hoppas ni kan ta emot mig förlåtelse och låta mig bevisa för er att jag mognat och verkligen aldrig kommer göra om det jag gjorde. UNIVE betyder så mycket för mig, när jag inte var bannad ifrån UNIVE så spelade jag varje dag var med och bidrog till scenarion positivt och det vill jag fortfarande kunna göra så kan ni snälla förlåta mig för jag har verkligen lärt mig och kommer absolut inte göra om detta för att jag har verkligen mognat och tänkt efter och kommit fram till att jag absolut aldrig mer ska ta ett sådant val och alltid rpa på UNIVE för att det är den server jag verkligen gillar och vill rollspela på. De som skjuter och inte rpat socialt hör inte hemma i UNIVE och därför vill jag komma för att jag tillhör en sådan server där det är ett socialt rpande men samtidigt så blir de jätte att spela på och det är så en server sla vara, jag hoppas ni godtar min förlåtan och lovar er med hela mitt hjärta att detta aldrig mer ska ske. Jag känner mig redo och startklar till att börja rpa på UNIVE igen då jag tagit igen och kommer aldrig låta mig själv bli tvingad utav problemspelare att göra ett sådant dumt val för att UNIVE är den server jag känner mig hemma i och jag känner bara att jag verkligen tillhör denna server och vill rollspela här på UNIVE. Från detta tillfälle kommer jag verkligen hålla mig till er server och lyda reglerna och verkligen vara med i rpandet och i scenarion och bidra positivt med andra spelare på servern så så att servern fortsätter som den gör för att jag saknar verkligen UNIVE och tänker hela tiden på att jag är bannad och mår så dåligt utav de, jag har verkligen lärt mig och kommer aldrig låta någon tvinga mig fram till någon jag inte vill göra för jag vill bara UNIVES bästa och hoppas på att jag får en andra chans till att rpa i UNIVE igen och förlåt verkligen för att jag förråde UNIVE.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev då bannad på slutet av augusti och tänkt under september oktober november till idag och verkligen tänkt efter och ligger fler tals steg före än vad jag låg när jag blev bannad och verkligen tänkt och insett mitt fel och att jag kommer utveckla min rp till den högsta nivån och samt utföra sociala scenarion och mycket mer som kommer gå på ett bra sätt och jag ska alltid lyda staffteamet och absolut inte göra om det jag gjorde. Ge mig bara en chans till att bevisa det till dig 320 verkligen menar detta. Jag känner mig så dålig och har ångest för att jag lät mig bli tvingad och valde att lyssna på de men det ska inte ske igen. Det känns så jobbigt att inte kunna rpa hos er då jag verkligen vill spela så mycket och grinda och grinda för servern och för att rpandet ska gå så proffesionellt som möjligt och det menar jag, jag är så himla besviken på mig själv. Jag hoppas ni förlåter mig för jag menar verkligen att jag lärt mig och att jag aldrig ska låta mig bli tvingad och lurad utav problemspelare som inte tillhör servern. Jag mådde så bra när jag kunde rpa på UNIVE, dagarna och helgerna blev så mycket bättre, jag har alltid älskat UNIVE och hoppas verkligen ni har tillit och tror på mig för jag kommer inte svika er det lovar jag. UNIVE betyder så mycket för mig och det hade verkligen gjort mina dagar för att få rpa på UNIVE igen som förut. Jag saknar serverns rpande och hur ni staffteamet skötte servern på ett så proffisionellt sätt och lät inget dåligt hända serverm och gör det så verkligen som möjligt. Jag hoppas ni godtar min förlåtelse och lovar er att inte svika er. Jag vill bara kunna rpa på UNIVE igen det hade gjort mig så jätte glad, Jag får fjärillar i magen så fort jag kollar tex på när YESBOX streamar på UNIVE för det känns så kul vilket jag vet att det är och jag vill så mycket kunna rpa hos er igen och kommer aldrig göra om samma misstag som jag gjorde det menar jag verkligen och det lovar jag er staffteamet och er högre uppsatta. Det som hände ville jag aldrig att det skulle hända men det bara blev så och har verkligen insett mitt misstag, Jag sket aldrig i UNIVE när jag lämna då jag kände mig tvingad och mådde så dåligt över att jag gick över med dom till wombat för UNIVE har alltid under alla mina tider på fivem betytt så jävla mycket för mig och drt är en del av min vardag, jag vill så gärna spela på UNIVE igen och hoppas verkligen ni förlåter mig och ger mig en till chans så att jag kan bevisa för dig 320 att jag lärt mig och visa för er att jag verkligen ångrar det och är så besviken på mig själv, det som hände kommer jag aldrig mer låta hända och det menar jag och ska bevisa det för dig 320, jag hoppas verkligen du förlåter mig 320. I UNIVE så hetsar inte folk upp andra och höjer rösten och ska spela allan ballan vilket är så bra, jag vet att alla på UNIVE löser scenarion med ord och så ska det vara och är diskreta ifall dom e kriminella vilket är så jädra bra och det hade verkligen betytt så mycket för mig att få rpa hos er igen jag ångrar det jag gjorde och kommer aldrig låta mig bli tvingad eller något sådant framöver. Jag tänkte inte att jag ska skrica ut detta i forumet alltså att jag kände mig tvingad osv men i support så snackade jag med sr modden LUDDE och han sa att det är bara att säga ifall jag blev det och jag valde att ta och lyssna på han för jag litar verkligen på er staffs i UNIVE, men nu skiter jag i det för jag är en skvallrare när det gäller UNIVE för staffsen ska få veta allt dåligt så tar de återgärder men förlåt igen för det jag gjorde och hoppas bara på att ni förlåter mig så jag kan rpa på UNIVE igen som förr. Jag vill att du ska veta att jag ångrar det jag gjorde och att du ska veta att UNIVE betyder så mycket för mig och att jag aldrig ska göra om något sånt igen verkligen fölråt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag gjorde fel att byta server och lyssnade på vad dom säger och tvinga mig dit med dom men det ska ej hända igen. Ska absolut inte någon tvinga mig mer och har lärt mig att det vad fel och visste redan då att det var fel men kände mig så tvingad men har lärt mig nu. Vill verkligen komma tillbaka, ge mig en till sista chans ja lovar att ta vara på den och lyda er. Jag har inte gjort något terrordåd eller något montage jag lovar verkligen det jag vill bara rpa på UNIVE som förut och förlåt verkligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för 3 combat loggs, ena var jag helt ny i staden och kunde inte reglerna, och för att jag snodde en bil framför ägaren, för att jag lallade på piren och för att jag bar mask på sjukan och för suntförnuft. Helt ärligt nu kunde jag inte reglerna och förstod mig inte alltid in i rp fram till maj/juni 2024 sedan dess läste jag på reglerna steg för sten och lärde mig och kan vartenda regel för att rpn ska va på hösta nivån och vartenda regel ska följas av mig så att rpn ligger på den högsta nivån men denna gång ska jag verkligen lyda som förut men ännu bättre nu. Men verkligen förlåt för det jag gjort och jag har tagit lärdom utav varje ban jag fått verkligen och detta ska inte ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att verkligen inte lyssnat på vad folk sa och vad de försökte tvinga mig in till,, det var så fel av mig och jag ska aldrig låta mig själv bli tvingad igen, jag kände mig verkligen så tvingad då jag var några år yngre än de och de var äldre än mig och bara försökte få med mig för att sänka din server men UNIVE blev aldrig sänkt och kommer aldrig bli det. Jag har verkligen lärt mig och ska aldrig låta detta ske igen för jag har insett felet och vet att jag gjorde fel men hoppas ni ger mig en andra chans för att UNIVE och alla på UNIVE betyder så mycket för mig, jag ville aldrig lämna UNIVE jag har haft så dåligt samvete sen den dagen och bara velat komma tillbaka och rpa på den server jag älskar och verkligen vill rollspela på och skapa seriösa scenarion. Det är så att jag verkligen lovar dig 320 att det inte ska upprepad och verkligen ångrar det och kommer inte svika er nåmera. Jag hoppas du litar på mig för jag menar verkligen detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, att aldrig mera låta någon få mig att göra något jag inte vill, för det jag viille och alltid kommer vela är att vara kvar på UNIVE och rpa hos er och bidra till ert rpande positivt och verkligen inte svika er nåmera, förlåt för det jag gjorde och jag kommer aldrig mer göra om något sånt och har verkligen tagit igen och aldrig kommer låta mig själv bli tvingad och allt jag skriver menar jag med hela mitt hjärta, förlåt igen. jag har lärt mig utav felet jag gjorde och det ska inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka