Accepterad Emin | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,100
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144791244/

Ditt Hex-ID: 1100001469a6ccc

Vad är din discord tagg? Emin#4089

Vem var det som bannade dig? AD

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Sunt Förnuft ~AO. Återstår: 4 dagar 23 timmar 20 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig för jag inte körde som i verkligheten. Jag är, ny i Rp och höll på fixa med att jag kan höra folk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gick in i settings och skulle fixa grejer. Sen när jag gick ut ur menyn så satt jag plötsligt på en bajk (motorcykel) och sen blev jag bannad. Som sagt är ny i Rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte riktigt om de va en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit tidigare bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, vet inte höll ju på fixa men settings och voce chat och satt kollade yt för att veta vilka inställningar jag ska göra förl är som sagt ny i Rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hålla på med settings i public.

Har du läst våra regler? Ja

Jag tänker godkänna in ban men tänk på att läsa reglerna innan du spelar igen. Du skulle aldrig tjuvkoppla en motorcykel framför andra IRL så gör det inte ingame heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka