Nekad emilwm01 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emilwm01

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198019104858/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Winqvist Magnusson

Vad är ditt discord namn? Cringe Autism#4415

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2001

Berätta om din karaktär. Mika Jukkulainen född 1988-05-12 är en karaktär som haft det tufft i sin uppväxt. När han var 16 så dog hans föräldrar i en bilolycka som ledde till grov depression för Mika, Staten tog huset från Mika då hans föräldrar hade höga skulder vilket slutade med att Mika fick bo på gatan. Mikas liv var på botten och han började ta tunga droger som stadens gäng sålde till honom. Åren gick och Mika hade inte mycket livslust kvar. En dag så stötte han på en kille som han inte visste skulle bli hans framtida bästa vän, Felix. Felix hjälpte Mika ur drogerna och lät honom bo hos Felix. Mika började få tillbaka sin livslust tack vare Felix och började jobba på postnord. Mika fick upp ögonen för bilar tack vare alla fina bilar som rullar omkring i stan och började snabbt få starkt intresse för bilar. Mika vill nu ta steget längre och gå ifrån postnord till något mer seriösare så som bilmekaniker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag borde bli whitelistad för att jag försöker roleplaya så gott jag kan i alla situationer, och vill bidra med bra rp till servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att det blir bättre rp när man kan ha mer seriösa jobb och träffa mer personer

Hur hittade du Unive? Min kompis Felix visade mig servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att bli så bra som möjligt med att rollspela och lära mig av misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar endast på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka