Accepterad emilplsson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kinababis_

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198306915937/

Ditt Hex-ID: steam:110000114a97661

Vad är din discord tagg? Kinababis

Vem var det som bannade dig? Theodoroo143

Bild på banmeddelande: image_2024-01-29_183937497.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det kan ha berott på copbait, bristande sunt förnuft, dålig social rollspel och att jag kanske inte förstod eller insåg felen under support-samtal.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog på taket vid pizzerian å hörde skott och ville åka dit å kika, pasageraren sa att jag inte skulle åka dit men gjorde de ändå sedan möter jag 2 polisbilar i en gränd där skottlostningen hände typ och jag backar ut där ifrån och kör bort en bit och sedan stannar vid sidan av vägen och poliserna söker igenom bilen och mig och åker vidare eftersom jag inte hade något olagligt på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban var det inte. Jag tar fullt ansvar för mitt felaktiga agerande. Att jag körde mot skottplatsen bröt mot reglerna, och jag ber om ursäkt. kommer ta lärdom av detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, men jag minns inte vad det var för. kommer ihåg en typ 2021 då jag körde en gatubil upp på moutchilliad och vart bannad 1 månad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha agerat annorlunda genom att lyssna på min passagerares varning och undvikit att närma mig skottplatsen. skulle ha undvikit den onödiga konflikten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, jag har lärt mig grejer efter min ban. jag ska hålla mig till reglerna och vara schysst när jag spelar. Ska vara mer försiktig och tänka innan jag gör saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

@Philip320

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka