Accepterad Emilkniven | Ban Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Länk till din steam profil: kan lösa d om de behövs

Ditt Hex-ID: den sidan ligger nere nu så kan ej kika i logs

Vad är din discord tagg? emilkniven

Vem var det som bannade dig? korpen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-09 185429.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pga att jag gjorde en korkad sak och sa zebbe in game och då de är ett steam namn och ej ig namn så är de en ban som är helt korrekt placerad och den är helt korrekt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med yesbox,zebbe738 några till som var med han kallades då zebbe han har it jag kört med på ett tag så jag sa zebbe då de bara vart så så insåg jag efterhand att de vart fel av mig och jag tar helt på mig de felet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. banen är helt korrekt placerad jag sa ett steam/dc namn vilket man aboslut it får jag göra förstår helt banen och hae jag varit staff hade jag gjort exakt samma sak banen är helt korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tagit lärdom av alla mina bans ej upprepat samma ban 2 ggr någonsin utan tagit lärdom och där med så tar jag lärdom av detta oh ej upprepar detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänkt 2 ggr innan jag säger något så som speceiellt i detta fall namn och tänka helt på vad jag säger och inte använda mig av första bästa utan tänka vad han igentlgien heter och därmed sagt larrson

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag defenetivt gjort och ska absolut ej upprepa detta någon gång i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes absolut:)

Vad har du lärt dig utifrån denna ban?
de jag framför allt har lärt mig är att tänka flera gånger innan jag använder mig av olika namn ig så som speciellt namn som kan va deras dc namn men även tänka flera gånger på allt jag säger oavsätt och tänka så dom verkligen heter de in game

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka