emilioingrosso
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: emilioingrosso
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198240433034/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Emilija#9385
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2002
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Abdel. Han har bott i ett flertal städer och har haft flera olika jobb. Bland annat som taxichaufför och mekaniker.
Abdel är 24 år gammal och har arbetat mycket inom fordonsbranschen. Han spenderar mycket av sin tid till att hänga med kompisar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på RP och spelar med sunt förnuft
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att mina kompisar spelar här. Jag vill kunna få tillgång till fler rum på discord och bättre jobb
Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar
Hur hittade du Multistaden? Tipsades av mina kompisar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198240433034/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Emilija#9385
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2002
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Abdel. Han har bott i ett flertal städer och har haft flera olika jobb. Bland annat som taxichaufför och mekaniker.
Abdel är 24 år gammal och har arbetat mycket inom fordonsbranschen. Han spenderar mycket av sin tid till att hänga med kompisar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på RP och spelar med sunt förnuft
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att mina kompisar spelar här. Jag vill kunna få tillgång till fler rum på discord och bättre jobb
Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar
Hur hittade du Multistaden? Tipsades av mina kompisar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej