Nekad emilio_17 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emilio_17

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? Emiliokungen

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emelio Kovacs och är 25 år gammal. Han är en lång person med blont hår. Emilio är en snäll och hjälpsam person, omtänksam person som gillar att hjälpa andra. Han gillar att hänga med vänner och familj, gillar sjukvård, gillar fordon (Bilar, motorcyklar m.m.) och gillar att kolla på film. Emilio försöker sitt bästa med att kunna få komma in i den nya staden, han försöker hitta jobb, bostad, försöka få något slags fordon m.m. Han vill helst jobba med SJukvård eller bli en mekaniker. Han är en smart, tacksam, trevlig och rolig person. Han försöker hitta nya vänner att hänga med varje dag!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, jag kan rpa på ett bra sätt och ett seriöst sätt. Jag vill utveckla min egna men också andras rp genom att rpa tillsammans! Jag bidrar med att jag är en spelare som tar rp seriöst. Jag är inte här för att lalla ut för att lära mig och att ha roligt, testa på något nytt, träffa nytt folk. Jag bidrar med goda erfarenheter inom rp då jag har ca 1510 timmar på fivem. Jag vet hur man rpar på ett bra sätt och det har jag gjort alla gånger!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man spelar för rpns skull, man spelar för att kunna ge mortparten en chans att vinna ett scenario. Alltså jag ger en möjlighet till mortparten att vinna ett scenario istället för att jag ska välja en väg och vinna scenariot, brist på social rp!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, jag kan den viktigaste regeln som är rpns grund, suntförnuft, att man ska tänka logiskt, ett exempel är jag kan ta en bil och köra över folk men jag måste tänka logist, jag kan göra det i spelet men hade man gjort det i verkligheten? Nej. Powergaming, att inte rpa på skador när man krockat exempel. Copbait, att man försöker få polisens eller något utav blåverksamhetens uppmärksam het. exempel att drifta eller kalla polisen eller sjukvårdare något för att få deras uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag kan regler, jag vet hur man rpar, och som sagt har jag 1510 timmar på fivem. Jag är erfaren inom rp!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad. Anledning: Se till att du får med alla kriterier i din karaktärsbeskrivning, du har glömt berätta om personens uppväxt/bakgrund.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka