Emilio3421
Icke Medlem
- Meddelanden
- 35
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio
Vad är ditt discord namn? EmilioEk#0812
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2009
Berätta om din karaktär. jag heter Emilio olofsson min karaktär har kårt hår och en vit tröja och svarta byxor. gillar att köra bil och prata med vänner. mina intressen är att äta mat och va med vänner.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill öka min rp nivå och jobba på olika jobb.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det finns olika roliga jobb och att all staff är bra
Hur hittade du Unive? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna jobb på olika jobb och köra bil
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att uppnå att jag får mycket pengar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är akrtiv i alla servrar nästasn
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio
Vad är ditt discord namn? EmilioEk#0812
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2009
Berätta om din karaktär. jag heter Emilio olofsson min karaktär har kårt hår och en vit tröja och svarta byxor. gillar att köra bil och prata med vänner. mina intressen är att äta mat och va med vänner.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill öka min rp nivå och jobba på olika jobb.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det finns olika roliga jobb och att all staff är bra
Hur hittade du Unive? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna jobb på olika jobb och köra bil
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att uppnå att jag får mycket pengar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är akrtiv i alla servrar nästasn