Nekad EmilBemil | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmilBemil

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198128555076/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Stenfeldt

Vad är ditt discord namn? Emil#1852

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zakarias och han hade inte en jätte bra uppväxt, han pappa jobbade hårt och hade inte tid för zacke och hans mamma var sjuk men han försöker ändå göra det bästa av situationen. Zackes stora dröm är att jobba inom bilvärlden och att bli mekaniker eller säljare av olika fordon. I skolan gick det inte jätte bra för honom pga. saker hemma och han började hänga med ett gäng "flower power hippies" och flyttade upp till sandy tillsammans med dem. Med hippiesen hittade han ett tillfälligt syfte och det är oxå där hans berättelse börjar. Målet för zacke kommer dock vara att få ett jobb inom bilvärden.

Vad är zacke för typ av person? Han är en snäll, ambitiös och nere på jorden. Han vill gärna lösa problem med ord istället för knytnävar och försöker att hålla sig ifrån trubbel. Eftersom zacke redan hittat några vänner som han tycker om vill han inte byta ut sina gammla men vill försöka få det att se att det finns mer till livet än att röka sig höga och ligga medvetslösa i någon sopptunna. På zackes fritid kommer han tillbring varje sekund runt bilar och se till så att hans eget fordon är i toppform.

Varför ska just du bli whitelistad? Blir jag whitelistad så kommer jag bidra med mycket bra rollspel som är seriöst men som ändå kan vara roligt. Jag kommer bidra med stark medmänsklighet och bra jobbmoral. Får min karaktär möjligheten så ska jag se till att han kan bli mekaniker eller bilförsäljare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag redan gillar servern från den tid jag lagt ned på den redan och för att det hade kul att kunna ta min rp till nästa nivå med ett whitelistat jobb samt kunna ha en mer delaktig roll på discorden som whitelistad.

Hur hittade du Unive? Scrollade igenom fivems serverlista och hittade er server så

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna medföra rolig och seriös rp till dem jag rpar med. Jag bryr mig inte om att "vinna" alla scenarion utan tycker snarare det är kul att kunna hamna i olika situationer man kanske inte skulle hamna i vardagligen. Min karaktärs mål är att få en stabil inkomst och att hålla sig ifrån att bo på gatan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, brukar gilla att spela på en server åt gången och har valt denna för tillfället.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top