Nekad EmilBemil | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmilBemil

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198128555076

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Stenfeldt

Vad är ditt discord namn? Emil#1852

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktärs bakgrund är att han precis kommit till staden efter att ha flyttat från en annan stad. Han är 20 år gammal och hans första mål är att skaffa ett jobb, skaffa vänner och köpa en bil. Senare vill jag att min karaktär ska bli vd/chef för något företag. Min karaktärs mål är med andra ord att till en början skaffa ett stabilt liv och sedan försöka bli chef.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har ganska många Rp-timmar och har rpat som allt möjligt. Allt från kriminell, till sjukvårdare, till polis och till bilmeck. Jag kan tillföra rolig och intressant rp på en seriös nivå. Min tid på unive roleplay som owhitelistad har också varigt väldigt bra och det hade vart kul att bli whitelistad så man kan ansöka om ett jobb!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? På FiveMs server lista

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag försöker alltid göra roliga och intressanta scenarion utan att det ska bli lalligt. Jag bryr mig inte om att vinna alla scenarion eller om att käna pengar utan jag vill mer använda mitt rollspel för att göra roliga saker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka