Nekad Emil22 | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? Empan56#4663

Vem var det som bannade dig? Denstora

Hur lång tid var din ban? 10 dagar men de är 9 dagar och 22 timmar nu.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Denstora. Återstår: 9 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för lallare. Jag tror jag blev bannad för att jag råkade ragdolla ner för ett hus. Jag kättrade upp på ett hus och ställde med mig precis vid kanten o råkade ramla ner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis spawnat vid torget. En bit därifrån gick jag upp på ett hus genom en stege eller trapa jag minns inte. Efter det så stanade jag vid kanten. Sen råkade jag komma åt knappen U. Jag ramlade ner o de stod en kille där (troligtvis han som banna mig eftersom de inte var någon i närheten). Jag var där nere och jag dog inte. Efter de så sa jag inget vilket han kanske också tyckte var lall. Efter en stund så blev jag bannad i 10 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag som gjorde fel. De var absolut inte staffens fel. Det är mycket lätt att tro att någon lallar när de ragdollar ner för ett hus och sedan har ingen reaktion och springer iväg och inte säger någonting så jag förstår honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var de för lall. En kille började tjafsa och jag tjafsa tillbaka o tillslut slog han mig. Utan att säga till han varför som jag skulle gjort dödade jag honom direkt och de räknades som lall tyckte han som bannade mig. Andra gången så hade jag precis varit vid sjukhuset och gick ner till torget till en parkering där mina kompisar stod. Man kunde också spawna bilar vid den parkeringen. Jag lånade hans bil och skulle köra ut och råkade köra på en person. Han överlevde de och kom o börja tjafsa och slog mig direkt så jag dödade honom 5 minuter senare så blev jag bannad för lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Om jag skulle kunna gå tillbaka i tiden skulle jag inte gå upp på huset. De skulle man ju inte göra i verkligheten heller så de var ju inte bra att jag gjorde det. Jag skulle också haft en reaktion efter jag ragdollat ner istället för att springa iväg utan reaktion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att de är mycket viktigt att följa reglerna och göra en bra roleplay och reagera när man ramlar ner för ett hus till exempel. Också att man inte ska gå upp i ett hus heller eftersom de gör man ju inte precis i verkligheten. Också att man ska vara noggrann att trycka på rätt knappar så de inte blir fel. Också att de är viktigt att följa reglerna så inte något liknande händer igen.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top