Nekad EmailLösenordPlats | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmailLösenordPlats

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443116260/

Ditt Hex-ID: 11000011cc7b6e4

Vad är din discord tagg? dachrimannen09#4860

Vem var det som bannade dig? Esentals

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han trodde väl säkert hade det skulle vara självklart att han hade vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid bilfirman och hoppade sedan på motorhuven av en bil. Killen i hans bil blev därefter arg. Jag gick in i bilfirman och passageraren kommer in och lekar hulken och skriver /me blockerar hissen eller ngt i den stilen. Mina planer vad it ens att åka ned i hissen då jag väntade på en bilförsäljare att komma till tjänst. Vi snackade lite och jag påpekade han horribla svenska, han blev därefter arg och slog ned mig. Jag försökte ställa mig upp genom att trycka u fast ned funkade inte så jag testade trycka x och fortsatt så fram o tillbaka. Han tog då upp mig pga att jag tryckte x. Han tog in mig i bilen och körde iväg. När han stannade släppte han av mig och sa att han skulle logga typ. Föraren gick också ut ur bilen men sade inget fören jag sa något i stilen med att "aja, jag tar väl bilen då". Jag hoppade in i bilen och killen sa hoppa ut ur bilen. Jag skrek då tillbaka kom närmare kan inte höra dig. Jag försökte sedan köra iväg men han tog då upp en uzi och sprayade ner mig. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Med tanke på att jag blev bannad för "suntförnuft" så var den felaktigt då han tyder på att jag skulle genom sunt förnuft veta att han bar på ett vapen?

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit bilen. Han visade dock ingen sorts aggression samt att han hade vapen så jag tog mig friheten och försökte ta bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att folk med dyra bilar bär på vapen? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka