Accepterad elsa | Ansökan till Servervakt [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elsa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elsa

Vad heter du på discord? elsa#2498

Ange ditt födelsedatum 14 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar går jag i skolan och ibland åker till stallet men utöver det brukar jag mest sitta och spela, under helgen brukar jag oftast sitta och spela. Tiderna jag spelar på är väldigt varierade men oftast mellan 17-23 på vardagar och 18-02 på helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen ungefär augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har ungefär 5 bans men vissa av de är felaktiga och resten har jag tagit del av och lärt mig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften en servervakt har är att personen ska endast banna/kicka ifall man stöter på någon som begår regelbrott, man ska alltså inte åka runt och leta folk som gör fel för att banna. En servervakt ska ha god koll på reglerna och vara som en "förebild" på servern för andra och hjälpa till ifall de behövs. Om regelbrottet var grovt ska man även skicka in klippet till staffs så att de kan bedöma och eventuellt förlänga.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag länge spelat på servern och även har tidigare erfarenheter av att vara sv. Jag tycker det underlättar att vara sv eftersom att det ofta händer att folk kommer fram på piren osv. och lallar, vdmar eller säger olika saker som t.ex "hora". Då tycker jag att de personerna ska lära sig och det är inte alltid någon hjälper ifall man skriver report. Det leder även till en mognare och roligare rp för alla involverade.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att abusea sin servervakts roll kan t.ex vara att man revvar sig själv eller någon annan fastän det är en ogiltlig anledning. Det kan även vara att man har på toggleid i olika scenarion för att få fördel och se vart personerna är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka