Nekad Elpatronssk | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patronssk

Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Sanel

Vad är ditt discord namn? sanellpatron

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sanchez Patron, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad. Driven. Chill

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sanchez Patron växte upp i en rik familj där hans föräldrar var framgångsrika affärsmän. Han hade det mesta – pengar, bra skola och en trygg uppväxt. Men trots allt detta kände han sig ofta tom och började på tonåren experimentera med droger. Det började som festande men snart var han indragen i kriminella kretsar. För att kunna köpa mer droger började han sälja, och hans liv rullade snabbt åt fel håll. Hans föräldrar märkte inte riktigt vad som hände, då de var upptagna med sina jobb, men tillslut såg de att han var långt ifrån den person han en gång varit. Efter en nära döden-upplevelse insåg Marcus att han var tvungen att ändra sitt liv. Han gick igenom rehab och började långsamt få kontroll på sitt liv igen. Under den tiden insåg han att hans erfarenheter kunde hjälpa andra. Han började utbilda sig till företagskonsult och bestämde sig för att använda sina kunskaper för att hjälpa unga som hamnat snett. Marcus planerar nu att starta ett företag som ger stöd till ungdomar i riskzonen och hjälper dem hitta rätt väg. Han vill också skapa ett nätverk av mentorer och starta en stiftelse för att samla in pengar till program som hjälper ungdomar att komma bort från kriminalitet och missbruk. Hans mål är att visa att det alltid går att börja om och göra något bra med sitt liv, oavsett vad man har gått igenom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att följa serverns regler och spela på ett respektfullt sätt, kan jag hjälpa till att hålla spelet rättvist och roligt för alla. Jag ser till att undvika metagaming och powergaming så att alla kan ha en bra upplevelse. Jag har tidigare erfarenheter av att bidra med trevliga scenarion där det blir roligt för alla deltagande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förluster behöver inte alltid vara något negativt. Om jag spelar en förlorande roll, som i en förhandling eller en kamp, så kan det faktiskt ge motspelaren en chans att verkligen vinna och känna att deras handlingar gör skillnad. Det gör att deras val och beslut känns viktiga och påverkar berättelsen, vilket gör spelet mer engagerande för oss båda. Ibland är en förlust precis det som behövs för att skapa en bra utveckling och spänning i spelet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har väll hänt under åren men jag har lärt mig och växt upp nu känner jag att jag är på en nivå där jag kan alla regler och kan utveckla scenarion

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? § 6.4 | Scenarion a. Stormning Ett gäng får inte utföra en stormning på ogiltiga grunder, men får inte heller utföra mer än 1 stormning under en veckas tid. En stormning ska vara godkänd av Kriminell Ansvariga, sker stormning utan godkännande räknas det som ogiltig och leder alltid till minst en gäng varning. b. Krig Ett gängkrig ska precis som allt annat beväpnat våld ha sin bakgrund i längre tids sociala konflikter. För att ett krig ska startas måste de gäng som uppmanar till krig ha en realistisk grund och motivering.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ska bli kul och höra tillbax av er.

Nekad.
Anledning:
Ai - skriven text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka