Accepterad Elnertz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elnertz

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ted Elnertz

Vad är ditt discord namn? Elnertz

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Lucas Pettersson föddes den 1 januari 1988 i en liten förortt utanför staden. Hans barndom var en blandning av ljusa minnen och mörka skuggor. Lucas växte upp i ett finthem med sina föräldrar, Maria och Johan Pettersson. De var två hårt arbetande människor som alltid såg familjen först. Trots att ekonomin inte alltid gick ihop gjorde de sitt bästa för att Lucas skulle ha en stabil och trygg uppväxt Men allt förändrades drastiskt när Lucas bara var elva år gammal. Den 17 augusti 1999 blev ett datum som för alltid skulle etsa sig fast i Lucas minne. Hans föräldrar, på väg hem efter en kväll ute, råkade ut för en våldsam bilolycka. Bilen krockade med en långtradare... båda föräldrarna dog omedelbart. För Lucas blev det en sjuk tragedi på en enda natt blev han föräldralös och hans värld föll samman. Direkt vid 11år ålder blev Lucas introducerad till småbrottslighet: snatteri, stöld och små gruff på gatan. Han drogs snabbt in i en sjuk värld med våld och brott. Känslan av makt och respekt som kom från hans nya livsstil fyllde något av det tomrum som hans föräldrars död hade lämnat. Vid 16 års ålder hade han redan gjort sig ett namn inom den lokala undre världen och vid 18 års ålder var han djupt involverad i den kriminella världen.
Dem första åren i vuxenlivet gick allt som en ren och skär berg och dalbana. Lucas var involverad i allt från drogförsäljning till vapenhandel. Lucas är även väldigt intresserad av vapen överlag. Trots allt detta har Lucas alltid varit otroligt försiktig vilket har ledet till att Lucas aldrig fått ögonen på sig mycket av poliserna. Idag som som 36åring har Lucas verkligen fattat att det är den kriminella världen som han endast är accepterad av. Vilket han har insett att han kommer vilja fortsätta med tills han dör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket bra RP skulle jag kunna bidra med, med tanke på att jag har spelat rp på olika servrar i ca 3 år. Mycket bra scenarion. Även om alla spelar sina roller som man ska blir det en ren och bra RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela mot makt och pengar skulle jag säga för att det ska bli en bra rp nivå. Även låta andra RP spelare vinna på scenariot och inte överanvända våld i tex ett butiksrån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått alla regler. Jag är en van rp spelare. RDM är tex att inte döda någon helt utan anledning. VDM är att man inte ska köra på folk utan anledning också. Jag skulle kunna skriva alal regler här men ser att vi kan ta det i intervjun istället :D

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Ca 3 år på andra servrar . Mycket van vid rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag streamar på twitch och heter Elnertz där! Hade varit superkul om jag kunde bli medlem så man kan göra lite content på eran server!. :D

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka