Accepterad ElliotTomteNisse | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ElliotTomteNisse

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Elliottomtenisse

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bamse Sigmasson han växte upp i Rinkeby Min karaktär är 21 år gammal. hans familj hade det tufft att få pengar och sånt till mat eftersom att han hade 6 syskon som han delade med. Han älskade sin familj och ville alltid hjälpa familjen, han var glad och hade det bra trots hans fattiga familj. Han gillade att spela fotboll och vara med hans vänner när han var i tonåren. Han hade 2 bästa vänner som hette Oskar och Dennis. Men sedan så dog hans pappa när han var 16. Det ledde till att han sedan blev han Deprimerad och hade Ångest. Det fick han att börja hänga med nytt folk som gjorde vissa kriminella saker. Han fastnade för det och började göra samma sak, han gillade det men det kändes inte helt rätt, han tyckte synd om de som han och hans vänner sårade, som antingen dom som de rånade eller dem som de jumpade. Han kunde inte göra det mer och slutade hänga med dem. Han slutade med kriminaliteten helt och började bli mer glad. Han tänkte större och ville skaffa ett eget klädesmärke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ärlig och bra RP, inget lall eller vara dryg mot andra spelare. Jag kommer hjälpa till och förstärka RP nivån. Jag är ärlig och håller reglerna i stan som t ex stanna vid rödljus och inte köra för fort.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha en chans om man rånar typ en bank då så ska poliserna inte bara komma in och ta över det, de ska typ vara att poliserna ska låta tjuvarna försöka så att don inte bara tar över. Menar också typ att de ska vara roligt för båda sidorna så inte bara en sida har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait det är att du vill ha polisens uppmärksamhet, NLR är att du ej får komma ihåg något om du har dött eller något efter de, meta är att du tar information utifrån spelet, Vdm är att du använder din bil som ett vapen, rdm är att du dödar någon utan anledning, OOC att du säger typ vilken server är detta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Asså ja lite gran har ju spelat på flera servers men har bara varit medlem på de flesta men har ju varit krim på några med så kan ju alla regler för jag har ju spelar rätt så mycket Fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej! asså det var allt jag tänkte på asså.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka