Accepterad Elliott Djur | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliott Djur

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott Neidert

Vad är ditt discord namn? neidert6391

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elliott Falk 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, Glad, ledare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina framtidsplaner för min karaktär är att lära känna andra människor i servern. Jag ska dela med mig av mina erfarenheter och värderingar bland medlemmarna. Mitt största mål är att utbilda mig till polis i servern och ifall jag blir det/när jag blir det ska jag vara respektfull och rättvis. Min karaktär har en bred bakgrund av flera erfarenheter, han har varit ledare i ett flertal grupper och vet hur man bidrar så att alla känner sig viktiga och målmedvetna. Jag kommer göra allt för att stoppa olagliga saker i servern så kidnappningar och mord.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett välfungerande RP där allt görs som på riktigt. Följer de regler som finns och gör servern roligare och välfungerande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste följa de regler som finns oavsett ifall det betyder att motparten vinner i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? visa alltid respekt för medlemmar och kränk inte varandra. Man ska vara lojal mot servern och följa reglerna som servern har.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en kille på 18 år som älskar att spela RP. Min brorsa kör även i denna servern så han har lärt mig mycket om hur det fungerar.

Senast ändrad:
Hej @Elliott Djur !

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka