Accepterad Elliot karlsson | Medlem ansökning [Breezy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? cash23124

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi karlsson och han är 24år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig snäll omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag blev uppväckst i Göteborg. min bror dog i tidig ålder och det började med att jag gick med i ett kriminelt nätverk. min farfar var polis så jag vill ta allt efter han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och rolig rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla ska få chansen att ha cul eller få vinna sceariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? powergaming ja jag skulle köra bil på östramotorvägen och då kom det ett galler från ingen stans och då så flög jag in i det och inte rpade på skaddor.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr det innebär att man ej får komma ihåg ett scenario när man har varit död. powergaming2 att man spelar för makt och pengar. vdm använder mitt fordon som vapen te.x att jag kör på någon. rdm att jag dödar någon utan ett bakomliggande scenario. copait är att man vill få polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är lungt

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka