Accepterad Ellee | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ellee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Hultgren

Vad är ditt discord namn? Ellee4199

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Robert Karlsson och jag är 29 år gammal. Robert är född i en liten by utanför Göteborg. Robert bodde tillsammans med sin mamma och pappa där han var ensam barn och hade det lätt hemma då sin mamma och pappa tog väl hand om Robert. Robert är en glad rolig och sprallig man som gillar att vara ute sent på kvällarna för att träffa vänner. Jag ser mig själv som en väldigt trevlig och stark person som också är väldigt stresstålig som blir lugn när det kommer till stressade situationer. Jag är även en nyfiken person som gillar att lära mig nya saker och träffa nytt folk därför är jag också en väldigt social person. Robert är även en bra lyssnare som hjälper han i sitvationer där det är mycket folk som skriker då han tar upp mycket information. Robert har även gott polishögskolan som då hans mål är att ansluta sig i polismyndihgheten och jobba sig uppåt för att göra sin familj stolt över honom. Min barndom var väldigt bra, jag växte upp med en bra och trygg familj som var väldigt laglydig och hade aldrig några problem med polisen. Min far är polis och jag är därför van vid alla lagar och regler som finns i samhället. Mitt mål i livet är att göra denna fina stad till en extremt trygg plats där alla har det fantastiskt kul

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer birdra med en bra rp nivå efter min erfarenhet. Det kommer ske roliga scenarion och tänka att alla sidor ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka vinna scenarion utan låta alla parter ha kul och sen får man se hur det slutar. Så att man spelar mer för motpartens sida ska ha kul och inte tänka på sig själv att man alltid måste vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag. Sunt förnuft Du ska tänka en extra gång innan du gör något och försök att tänka realistiskt. RDM Du får inte på något sätt döda någon utan en anledning eller ett scenario. VDM Du använder ett fordon för att döda någon utan en anledning eller ett scenario. Poor RP Du på något sätt gör ett dåligt scenario. Fear RP Du ska värna om ditt liv i alla situationer. Powergaming Du gör något som är orealistiskt, t.ex. kör in i en vägg i 200 km/h och sen springer iväg. Metagaming Du använder dig av information OOC och tar det ingame. Streamsniping Du kollar på en stream och tar informationen ingame. Copbaiting Du försöker bli jagad av polisen med avsikt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har spelat några år och har även strax under 3 tusen timmar där jag spelat på bryggan där jag även varit supporter och sedan skrp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget jag tänker på just nu.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka