Nekad Elkan | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elkan

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Khalifas Advokat Byrå.

Vad heter du IRL? Elis.

Vad heter du på discord? Elkan#0642

Hur gammal är du? jag är 13 år född 2008.

Hur många timmar har du på Fivem? 195,7 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid velat ha en ledande roll inom ett jobb och detta jobbet verkar vara det rätta för mig. Jag vill utveckla och göra alla advokater på jobbet bättre på det dom gör. Jag ska engagera mig och lägga ner mycket tid på jobbet och alltid göra mitt bästa! Jag kommer att vara en chef som är passionerad av det han gör och ta bra hand om mina anställda samtidigt kommer jag att alltid visa framfötterna och inte vara rädd för att säga till ifall någon gör fel.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är en bra ledare och älskar jobbet som advokat. Att sitta i rättegångar och försvara ens "kund/klient" är min passion. Jag är bra på att prata och är påläst inom juridik. Jag tycker om juridik mycket och gillar att se rättegångs videor mycket ifall jag kolla på t. ex Youtube.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en rolig kille vid namn Elkan Goat. Elkan gillar juridik och har pluggat det i snart 5 år, Elkan gillar även att köra bil och vara med sina vänner. Elkan är en bra ledare och är tränare för ett litet fotbollslag på fritiden. Elkan är snäll och omtänksam han är bra på att prata sig ur situationer det är därför Elkan har valt att plugga juridik och kanske bli en advokat. Elkan Goat är född år 2000 i Stockholm och när han var 14 flyttade han till Unive. Elkan Goat var uppvuxen i en fattig familj och tog många fel vägar i livet. Elkans föräldrar hade inte råd med hyran i Stockholm och därför flyttade dom till Unive, Elkan var inte glad med flytten han grät hela bilresan mot Unive i deras skruttiga gamla Volvo 942 som Elkan senare tog över. Elkan lämnade allt bakom sig i Stockholm alla hans vänner, släkt och hans tjej. Elkans familj hade inga mobiltelefoner så han kunde inte ha så bra kontakt med sina vänner, släkt, och tjej. Av allt Elkan lämnade bakom sig blev han rätt deprimerad och ledsen, Elkan spenderade mesta tiden i sitt rum gråtandes som ung. När Elkan blev 18 fick han som sagt deras Volvo 942 och där började hans intresse för bilar. Elkan drömmer om att få äga en Mustang GT och att en gång kunna bli en advokat och kanske till och med chef över någon advokat byrå. Elkan drömmer även om en fet villa ända sen han var ett barn.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne dagligen speciellt på kvällarna pga träningar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart jag älskar Unive oavsett och det skulle vara lika kul att spela oavsett om jag blir nekad eller ej det skulle bra vara ett stort plus!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive dom senaste månaderna!

Har du läst våra Regler? Ja det har jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka