Vidare till intervju ElisL | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ElisL

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198865072286/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? A1fromthe92#0899

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kion Dale och är 18 år gammal. Kion har haft en tuff uppväxt i LA's förorter han hade en mamma som var drog beroende och en pappa som lämmnade när han var fem, Kion blev också mobbad i skolan delvis för att han inte hade några vänner men också för att han var fattig och hade inte råd med lika coola och snygga kläder som de andra barnen. Kion hade också inga pengar som liten för att hans mamma hade förlorat jobbet och fick sina pengar från A-Kassan. Men Kion har alltid haft en riktig vän som har hjälpt honom igenom alla hans svåra tider han hade som liten. Kion har alltid drömt om att lämna det dåliga liv han levde och bli rik. När Kion var 15 började han jobba på McDonald's och var en väldigt bra arbetare. När Kion hade jobbat på McDonalds i 1 år blev han trött på McDonald's och ansökte om ett nytt jobb. Men Kion hittade inga nya jobb men tyvär hade han redan sagt upp sig och McDonald's hade redan hittat en ny ersättare så Kion blev arbetslös. Eftersom att Kion blev arbetslös hade han inget val, han kunde ha åkt och bott med sin mamma men han gillade inte henne så han frågade hans enda kompis om han kunde bo med honom. Hans kompis sa ja men att Kion behövde ansöka om ett jobb så länge så han kunde skaffa sitt eget hem. Efter ett tag hittade Kions vän ett jobb till honom på Falken. Kion gick till jobb interviun och de sa direkt att han var det perfekta valet för jobbet. De sa att han skulle börja jobba direkt nästa dag. Enda sedan Kion började jobba där har hans liv bara blivit bättre och bättre, han har skaffat fler vänner och lever ett bra liv men Kion har fortfarande många saker han vill göra innan han blir gammal t.ex är hans drömjobb är att vara chef på Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag älskar rp och vill verkigen vara med i en seriös rp server. Jag vill också komma in för att jag vet hur man rpar och jag är väldigt seriös när det gäller rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med riktigt bra och seriös rp så att alla ska kunnda ha kul och ha en bra tid på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte bara du ska få vinna i alla senarion utan din motpartner måsta också kunna vinna.

Hur hittade du Unive? Jag såg först den på YouTube men sen har också en vän rekomenderat den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka