Accepterad Eliot | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliot

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Eliot

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198852418302/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pottan800

Vad är din discord tagg? #7841

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte. En kille kom fram till mig när jag var död och tog mig till en lägenhet och där blev jag bannad.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pratar som död

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem ville inte lösa problemet och bara slänga ut mig. När jag inte har gjort nåt fel utan servern var glitchad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det var en kille som kom och döda mig två gånger i rad med en elspark cykel. Den andra gången kom en person som verkar vara staff på servern. Jag låg död på marken och jag hörde han prata. Då sa jag hej. Han sa hej tillbaka och undrade varför jag kunde prata. Så jag börjar prata om att han kille med elsparkcykel hade dödat mig och här är jag nu. Då börjar han plocka upp mig med en tool som kan göra det. Han drar mig till sjukhuset och där blev jag bannad. Det sista jag hörde honom säga var. Varför kan du prata som död? Jag tror det är ett glitch. Jag gjorde detta inte med mening och han vill bara få detta snabbt gjorde och enkelt så han bannade mig i 3 dagar och nu är jag här. Tycker dennna staff ska ta hand om sånna här problem bättre och inte bara banna direkt för detta var inte med mening

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag gjorde inget fel. Utan servern borde ha laggat till eftersom jag kunde prata som död. Detta visste jag inte att man inte kunde göra i normal fall för jag är ny på servern. Då bara bannade han mig och ville inte lösa problemet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde inte ha gjort någonting annorlunda efter som jag visste ingenting om detta utan blev bannad för servern var glitchad och jag kunde prata som död. Kom ihåg att jag var alltid trevlig när staffen bannade mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att om jag kan prata som död ska jag inte prata alls.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka