Nekad eliazz | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliazz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? eliaz2

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hans Wallenting, 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Krallig, spontan, impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans Wallentin är 28 år gammal och en ung man som ofta agerar innan han tänker efter, vilket gör honom både impulsiv och ibland förvirrad. Samtidigt är han genuint trevlig och omtänksam. Familjen betyder allt för honom, särskilt efter att hans pappa gick bort i cancer. Den händelsen skapade ett starkt band inom familjen, något Hans värdesätter djupt. Han spenderar gärna tid med vänner och familj, men har också en stor passion för bilar och fordon. Efter några år som stallchef fick han jobb inom fordonsindustrin, där han tog enkla uppdrag för att tjäna lite extra. Jobben blev dock mer krävande än han hade förväntat sig, och när han fastnade i ekonomiska problem gick det utför. Hans hamnade i skuld och började sälja droger för att försöka komma på fötter. Polisen hade dock ögonen på honom, och efter en tid greps han med en stor mängd droger på sig, vilket ledde till en dom på tre års fängelse. När han avtjänade sitt straff kvarstod dock de ekonomiska bekymren. Inspirerad av sin pappas dröm att bli polis, har Hans nu bestämt sig för att försöka göra en förändring i sitt liv – det är hans nya mål att ge sig själv en chans till en ärlig framtid och försöka uppfylla sin pappas dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att skapa realistiska RP-scenarion inom polisarbetet och utforska andra yrkesroller för variation. Mitt mål är att leverera trovärdiga scener och bidra med engagerande RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror att det handlar om att låta andra vinna ibland, inte bara själv vinna om och om igen. Man ska ge folk en ärlig chans och undvika att stoppa allt direkt. Fortsätt gärna en scen istället för att avbryta direkt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag råkade prata ooc eftersom jag hade open mic på första gången jag gick in.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, RDM, VDM, Sunt förnuft, Fail rp,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tidigare medlem, tidigare medlemskapsansvarig, tidigare sv, tidigare helper, tidigare polis kommisarie.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Ej tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka