Accepterad eliaz | Medlem ansökning [rami]

  • Trådskapare Trådskapare eliaz
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

E

eliaz

Gäst
Vad är din steam profil länk? STEAM_0:0:174295378

Vad är ditt namn i verkligheten? eliaz

Vad är ditt discord namn? eliaz#0001

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2008

Berätta om din karaktär. han heter eliaz wendin född i 1981 hans mamma dog av att en mafia gäng döda hon jag var ungefär 20 år när det hände och min pappa har alltid berättat för mig sanningen när jag var ungefär 30 år då sa min pappa han din mamma dog för att en mafia gäng var ute efter hon. Och hon va själv krimminal och hade ett gäng så att alla som hon hade is sitt gäng tror det va 15pers försökte då döda ledaren av mafia gänget och en av dom var jag som försökte döda mafia ledaren min pappa jobbade på polisen så klart kan jag tyvär inte säga nått. För att han måste ju såklart göra sitt arbete och om han vet att jag är med i ett gäng och försöker döda mafian ledaren tror jag inte att det blir sån bra stämning. Och jag vill inte åka in i fängelset såklart var jag väldigt sur. Och bara för den lilla jävllen döda min mamma så har jag ett jätte dåligt humör. Men som jag sa jag kan inte säga så mycket till min pappa för han va snut ju så jag fick säga lite saker till mina bästa vänner. mitt intressen var att gräva ner han under jord

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vet alla regler du måste veta om du ska bli medlem på unive och det är många som säger att jag är väldigt bra på att hjälpa folk och sånt men tyvär kan man ju inte hjälpa med allt för jag är ju absolut ingen admin

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har sätt på streams att det är väldigt många som kan faktiskt rpa bra. Och det är bara att servern är så jävla nice typ och jag tror att jag skulle passa perfekt för att komma in på den

Hur hittade du Unive? cosmo

Vad har du för mål med ditt rollspel? skulle järna har mer vänner och sånt själv har man ju lite andra vänner i andra stader men jag vill helst ha någa här också och man vill ju också ha lite jobb och sånt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål jag kommer på just nu är att kanske få lite bättre rp till en högre nivå eller vad man säger

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope
 
Tillbaka
Top