Eliasssss
Icke Medlem
- Meddelanden
- 26
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/whoriaaaah
Ditt Hex-ID: 1100001000056ba
Vad är din discord tagg? real_eliasssssss__
Vem var det som bannade dig? ankeshof
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag riktade ut från mitt gäng hus
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag riktade vapen mott våra opps bil sen sprang jag till deras bil och blev banad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. halft för att jag gorde fel men det var ej ett stort fel för att dem är opps och jag var rädd att dem skulle skjuta mig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men detr var över 3 månader sedan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte riktat från huset
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ej rickta från porten
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 1100001000056ba
Vad är din discord tagg? real_eliasssssss__
Vem var det som bannade dig? ankeshof
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag riktade ut från mitt gäng hus
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag riktade vapen mott våra opps bil sen sprang jag till deras bil och blev banad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. halft för att jag gorde fel men det var ej ett stort fel för att dem är opps och jag var rädd att dem skulle skjuta mig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men detr var över 3 månader sedan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte riktat från huset
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ej rickta från porten
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja