Nekad Eliasjern | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198265996349/

Ditt Hex-ID: 76561198265996349

Vad är din discord tagg? Eliasjern ( Paul )#2252

Vem var det som bannade dig? Hampox

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog min kompis men hade en anledning och det var ett scenario bakom det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis berättade att han hade lärt sig ett nytt trick av sin polare och han bad mig att slå han och om jag träffade skulle jag få 1miljon och jag träffade han 2 gånger eftersom han bad mig att testa igen efter han ställt sig upp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktigt eftersom enligt mig själv var det inte lallande eftersom han bad mig att slå och i scenariot som vi var i där han bettade 1 miljon på att jag inte skulle träffa han men när jag lyckades så fick jag en bann för lallande vilket jag tycker är fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 60 minuters för lallande där det var en bugg som gjorde att jag spawnade in med jaktkniv i handen och den gick inte att få bort.
Den andra var 1vecka för sunt förnuft där jag skrollade igenom animationers menyn och tyckte det var kul att testa en "vuxen" animation på fel ställe vid feltillfälle.
Jag har lärt mig något av båda banns eftersom jag har förstått hur man använder F3 menyn samt hur man ska bete sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt efter innan jag gjorde sakerna. i alla fall på 1vecka bannen eftersom den kunde jag styra över. Klart det är lätt att vara efterklok men ja man ska alltid tänka efter lite innan man agerar så saker och ting blir rätt och som dom ska

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig hur man ska bete sig och hur man använder F3 menyn på ett ordentligt sätt. Jag kommer alltid tänka efter innan jag agerar och kommer kunna hjälpa till med att höja Rpandet på servern genom mitt aktiva spelande på servern och jag har tagit läran av det som hänt förr.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka