Nekad Elias_7 | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elias_7

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Elias_7

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198355664130/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Linde

Vad är ditt discord namn? IAS#3203

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är rolig, ÄLSKAR kaffe, gillar att spela bowling, han har mördat någon men sen kom han på att det var riktigt dåligt och ville göra så att ingen annan gjorde det så han valde att bli polis. Han gillar också tv spel, köra bil, tåg men hatar alla som gjort något kriminellt, mobbare. Han är 29 år gammal jobbar som polis och bara lever livet.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag älskar gta och roleplay och har inte haft många att snacka med nu under dessa tider. :( jag tänker bidra med att vara seriös och att vara online så ofta som möjligt och att ha kul!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att det är roligt med amerikanskt roleplay men det är ännu roligare på svenska eftersom det är ju det jag snackar!

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 3 timmar tror jag.

Hur hittade du Multistaden? Det var mest upvotat på fivem och tyckte det såg roligt ut!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Senast ändrad:
Tillbaka