Nekad Elias213 | Ansökan till Servervakt [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? E_B#1353

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar ca 16:00 - 23:00 helger + lov 12:00 - hur länge jag vill och orkar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem här 10 juni men nu är jag tillbaka här igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit bannad 30 gånger men fick ändå tillåtese att ansöka

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se till så att folk sköter sig och hålla koll så att inte folk bryer mot några regelbrott på servern och att om en servervakt ser ett litet fel som inte behövs ta hjälp av en helper eller något då kan en servervkat ta sitt beslut och om tex det är en person som snackar ooc och där inte är någon helper eller högre tillgängliga så kan en servervakt sv banna han i 30 minuter men när man sv bannar eller kickar så måste man alltid ha klipp på händelsen så man har bevis om det sen skulle bli ett större support ärende

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli servervakt för att hjälpa denna server och göra någon nytta genom att då tex se folk som gör fel och sv banna eller kicka dom för att jag vill att folk på denna server ska känna sig trygga och känna att dom kan rpa på en bra server utan att bli vdmade eller något annant som folk brukar göra och sen vill jag även kunna rpa vanligt och om man ser en person göra ett regelbrott så är det bara att klippa det och sen sv banna eller kicka han det bross helt och hållet på vad han gör för regelbrott

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när man tex om vi är mitt i ett scenario och jag bannar en grabb utan anledning då är det abuse för att jag kan så gör jag och det är det man som servervakt inte ska göra.


Korruption är när man tex om en person gör fel så säger man jag kommer inte göra något för att du är min kompis det är Korruption och det är absolut Förbjudet som en servervakt att göra
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top