Nekad Elias svensson | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias svensson

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Elias2008king/

Ditt Hex-ID: 110000145ab3cdd

Vad är din discord tagg? elias2562

Vem var det som bannade dig? Certix

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-10 012403.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Den laddar bar vet inte varför men en staff sa till mig anledningen, Jag vart bannad för jag c logga vilket var fel, jag skulle stänga av spelet men et att de va opassande och de kommer inte ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bara runt och chilla faktiskt eftersom de tog kanske 10 minuter efter det hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va korrekt och jag gjorde de jag blev bannad för men ja ber om en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tagit lärdom av vissa och struntat i vissa men jag e beredd att lära mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? J

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte c loggat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag har lärt mig av misstaget, jag har varit bannad ett litet tag, jag vet vad jag gjort och de kommer inte upprepas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka